Hidup ini mesti ada tujuan.... Tujuan menuju ke jalanNYA.. Mengenali siapa kita sebenarnya... Sebagai seorang hamba yang menunaikan hak kepada Tuhannya... Allahu Akbar...

Monday, May 16, 2011

Bisness Coklat.

Assalamualaikum WBT.
Alhamdulillah... Syukur pada Allah atas kurnia-Nya..

Lewat kebelakangan ini otak bagaikan tepu untuk menulis sesuatu. Lantas beberapa hari saya biarkan blog saya terbiar sepi walaupun bercuti lama. Yup, cuti 2 minggu. Chicken pox tak seberapa, cutinya yang lebih. Hoho. ^_^"

Banyaklah masa yang diluangkan untuk mengemas rumah yang lama terbiar. Kemudian nak buat perancangan untuk buka bisness coklat. Walaupun dah ramai yang ceburi bidang ni, but tak salah mencuba kan? Memang mudah je buat coklat ni, dan gembira la budak-budak kat rumah sebab semuanya 'hantu' coklat. (isk..isk, macam mana nak jual ni?)
So, bolehlah promote kat sini kan.. Ada Oreo Choco Yummy... Strawberry choclate Rose.. Hazel Choco.. Pure Choco.. Harga boleh runding. Kalau banyak beli boleh la dapat diskaun. Yang ni untuk area Pasir Gudang dan Skudai. Siapa berminat.. Mesej kat durratul_mujahid@yahoo.com ok. Kat sebelah ni contoh strawberry coklat yg saya buat.

Buat sahabat semua, doakan la perniagaan saya berjalan lancar. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment